czwartek, 11 kwietnia 2013

SIWIEC ?! ; o

no to czas troche zahejtować !
osobiście to jej nie znosze ! 
jest dla mnie gwiazda na jeden sezon! pokazuje sie dla kasy, ani to aktorka, modelka czy piosenkarka, totalna pomyłka w show biznesie,totalne dno ! 
nie wiem wgl skąd ona się wynalazła !
ładna to ona moze jest, ale no po co wokół niej taki szum to ja nie wiem !
niczym nie zasłyneła, świeci tylko dupą i cyckami !
czy świat mediów na prawdę nie ma juz o czym pisać tylko o takich za przeproszeniem dziwk*ch jak ona ! 
w inernecie widnieje niby jako celbrytka i modelka !
moim zdaniem to żadna z niej gwiazda zbiera kase za to że widnieje na forach plotkarkich ! 
a wy jakie macie o niej zdanie ?! 
piszcie co o niej sądzicie !


patrzcie co operacje mogą zrobić z człowieka ! 
fakt że teraz każdy sie do nich stosuje, ale sądze że to na potrzeby żeby bezmyslnie zaistnieć i nie potrzebnie w szczególności zaistnieć w mediach !
jednym słowem dla mnie żenada roku ! 






co o niej sądzicie, jesteście za n ia czy raczej przeciw niej !
bo ja zdcydowanie przeciw !

_________________________________________________________________

PRZYPOMINAM O POMOCY W ROZGŁOSZENIU MOJEGO BLOGA, BĘDĘ WAM WDZIĘCZNA !
ODWIEDZIŁO MÓJ BLOG DZISIAJ 50 OSÓB TO JUŻ DUŻO, MAM NADZIEJE ŻE BĘDZIE WAS CORAZ WIĘCEJ I BĘDZIECIE CZYNNIE BRALI UDZIAŁ W ZYCIU MOJEGO BLOGA :)


pozdrawiam J.

2 komentarze:

  1. Ja ogólnie nic do niej nie mam aczkolwiek również bardzo mnie denerwuje , że ta Pani zasłynęła dzięki NICZEMU i nic nie wnosi do świata show- biznesu ! ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało jej się i tyle. Świetny blog

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń